Djeca postepeno i dugotrajno uče imenovati boje što je u skladu sa spoznajnim razvojem djeteta. Razvoj percepcije boje započinje uočavanjem crvene i žute, a zatim plave i zelene boje.
Prateći interes djece u siječnju smo započeli s aktivnostima na temu boja. Vesele i šarene maškare potakle su djecu na uočavanje raznih boja (izrada duge, klauna). Skori dolazak Dana zaljubljenih najavio je upoznavanje crvene boje, s kojom smo započeli projekt. Nastavili smo aktivnosti na temu žute i plave boje. Upoznali smo i zelenu boju, kao sekundarnu.
Kroz istraživačko-spoznajne aktivnosti djeca su sortirala, sparivala, pridruživala i uspoređivala boje. Raznobojne kockice, sličice, štapići, štipaljke i pomponi dodavala su određenom predlošku u boji. Izradili smo mnoštvo didaktičkog materijala kako bi djeca što lakše savladala nove pojmove, uočavala sličnosti i razlike i bavila se različitim aktivnostima na istu temu. Tako su nastali plakati i umetaljke o bojama, koristili smo tjesteninu u boji, vrećice za miješanje boja, boce s tekućinom u raznim bojama i domaći plastelin u boji.Tražili smo boje u pričama i stihovima. Listali smo i čitali slikovnice:”Vuk koji je htio biti druge boje”, “Nezadovoljna bubamara”, “Slonić Elmer”, te naučili stihove Mladena Kušeca”Boje”.
Pogledajte galeriju fotografija o našim aktivnostima!
Odgajateljice: Nataša, Lara, Nadica i Iva