Veljača i Sovice

Mjesec veljaču posvetili smo maškarama koje su jedna od omiljenih aktivnosti u našoj skupini. Ipak, ove godine, zbog situacije s koronavirusom, sve je drugačije pa tako i svima nam drage maškare. Odgojno-obrazovne skupine se međusobno ne smiju družiti, stoga smo se srijedom, svaka grupa posebno, zabavljali uz glazbu, ples i  zajedničke igre.

U izradu maski kod kuće uključili su se naši dragi roditelji te im se ovim putem zahvaljujemo na suradnji i predivnim maskama koje su uljepšale prostor našeg vrtića. Ovakav oblik suradnje s roditeljima nam je vrlo dragocjen, jer do daljnjega u vrtiću nismo u mogućnosti organizirati zajedničke radionice.

Potaknuti maskama, započeli smo razgovor o osnovnim emocijama (sreća, tuga, strah i ljutnja) te time započeli aktivnosti vezane za razvoj emocionalne kompetencije. U tome nam je pomogao didaktički materijal iz  „Kutije pune osjećaja“ koji omogućava djeci da prepoznaju, imenuju, prihvaćaju i razvijaju svijest o svojim osjećajima. U znaku maškara, izradili smo štapne maske za igrokaz „Vesela i tužna maska“. Također, osmislili smo didaktički igru „Klaun koji je izgubio nos“.

U tjednu pred Valentinovo, provodili smo aktivnosti kojima smo slavili ljubav te na taj način obilježili Dan zaljubljenih. Pomoću raznih slikovnica pokušali smo se upoznati s različitim vrstama ljubavi te dočarati njezinu važnost u našim životima. Zajedničkim razgovorom došli smo do raznih izjava o ljubavi te time spoznali kako djeca shvaćaju ljubav i zaljubljenost. Potaknuti ljubavlju, pripremili smo slikopriču koju je svako dijete ispričalo na sebi svojstven i domišljat način.

S obzirom da našu skupinu polazi osam budućih školaraca, od kojih je jedna djevojčica koja nam se pridružila početkom mjeseca, započeli smo s pripremama za školu i u radnim listićima. Djeca pomoću raznih zadataka vježbaju grafomotoriku i finu motoriku prstiju i šake te se svakodnevnim aktivnostima koje zahtijevaju pažnju,  koncentraciju i upornost pripremaju za izazove koji ih čekaju na jesen u školi. Osim kognitivnih sposobnosti, potrebno je jačati emocionalnu i socijalnu zrelost koje potičemo svakodnevnim organiziranim aktivnostima te izazovima s kojima se susrećemo tijekom odgojno-obrazovnog procesa.

U našem radu i dalje je prisutan projekt „Škole za Afriku“ koji povezujemo sa svakodnevnim aktivnostima. Upravo nam je taj projekt bio poticaj za razgovor o različitosti i posebnostima svakog djeteta. Iako je izazov bio pronaći vlastitu posebnost i to na sebi istaknuti, nakon nekoliko zajedničkih razgovora i aktivnosti, svako je dijete moglo za sebe reći po čemu je posebno.

Podijelite objavu ...

golden-fish-footer

Prijavite se na newsletter

Primite sve bitne informacije na vaš email.

Istražite još ...

Novosti

Prosinac u “Krijesnicama”

U ovaj čaroban mjesec zakoračili smo veselom kreativnom radionicom, izrađivali smo preslatke “ginger” kućice kojima smo ukrasili hol našeg vrtića. Odaziv je bio zaista velik

Novosti

Vesele aktivnosti u “Zečićima”

Dani u našoj skupini brzo prolaze te smo kroz protekle mjesece svašta novo upoznali, naučili,  istražili i lijepo se zabavili. Vrijedni i marljivi svakog dana